10 Nov 2011

Power Of Smile

as salam all blogger...

hari2 kite akan tempuh dugaan dlm ape jugak yg kite wat...
xkire la benda kecik ke, besar ke...

sampai kite n tension tuk jalankan something sampai dpt puaskan hati sume org...
katekan la korang ade bisnes...
mesti akan timbul kepuasan bile tgk senyuman dri customer korg dgn servis yg diberikan...
seolah-olah senyum tu bg inspirasi kat korg tuk terus berjaya...




bkn aku je kate...
salah sorg magican jepun yg makin berjaya Cyril pon kate senyuman org yg tgk die wat show bgi die lbh inspirasi tuk wat magic...


means 'power of smile' tu sgt la kuat...
so, korang kne perbanyakkan senyum...
mne la tau di sebalik kejayaan org lain dtgnye dri senyuman korang...

pict sume aku curi kat pak cik google

*esok da balik shah alam da.... huhuhu




13 shout!!!:

Gimi berkata...

then

:D

NURUL NAJWA berkata...

smile~
peaceee~!!

Elie Lily berkata...

senyum itu pengubat duka! ;)

ABU berkata...

ya mari kita senyum..hehe..

Semut Senyum berkata...

SEnyum! tak perlu kata apa2... eheheh rasa terpanggil utk ke blog ini... heheheh kdg2 kerana senyum pun ada org leh jatuh hati, senyum dpt menenangkan seseorang.. eh ehhe
senyum mcam saya boleh?? =)

Semut Senyum berkata...

SEnyum! tak perlu kata apa2... eheheh rasa terpanggil utk ke blog ini... heheheh kdg2 kerana senyum pun ada org leh jatuh hati, senyum dpt menenangkan seseorang.. eh ehhe
senyum mcam saya boleh?? =)

Semut Senyum berkata...

SEnyum! tak perlu kata apa2... eheheh rasa terpanggil utk ke blog ini... heheheh kdg2 kerana senyum pun ada org leh jatuh hati, senyum dpt menenangkan seseorang.. eh ehhe
senyum mcam saya boleh?? =)

Semut Senyum berkata...

SEnyum! tak perlu kata apa2... eheheh rasa terpanggil utk ke blog ini... heheheh kdg2 kerana senyum pun ada org leh jatuh hati, senyum dpt menenangkan seseorang.. eh ehhe
senyum mcam saya boleh?? =)

gadis kepastian berkata...

=)

Rtp Farra Arisha berkata...

so, let's smile everybody! hehe.

Apik Pehe berkata...

fiq..jom jumpa

Nelly The Strange berkata...

senyum !
:)

Sterling Silver berkata...

smile pls..... superb and nice post
iloved it
Decorative Silver Vases

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes