6 Apr 2010

hurmmm.. ape da...

sejak akhir2 ni hangat dok citer pasal sorang budak ni..
name die RAFIQIN DARWISY..
kat FB memang meletop la mamat nih...
haha...
bkn sebab baik sgt, tpi SIALLLLL!!!! sgt....
selamber giler die kutuk arwah din beramboi...
abeh kene maki kat group..
padan muke...
pas da kne maki dan2 die tukar name lak..
name gurl.. aku lupe la..
nk elak dak2 kutuk die...
die kate die dak sabah agama KADAZAN...
bodo ke ape die n ade agama KADAZAN.. kompom2 kantoi...
biase la dak skola...
aku xtau la nk wat pe..
klu dapat sapu muke budak nih sedap gak..
pasal citer n 1st aku tgk kat blog nadia...
ingtkn isu kecik je..
tpi bile bab men2 pasal surah al-Fatihah 2 yg wat aku bengang...
ape da...
mamat n klu xkene cepuk xpuas nih..
ape da...




5 shout!!!:

Siti Nadiah berkata...

trkluar skali ha nme ak..hihihi

~~Sue eLLa~~ berkata...

haha..nad..aku tau pun dari ko gak r..aku baca blog ko.aku dah tgk dah mespes dak ni suma..hhhe

nadia n afiq :anda telah di tagged...bukak blog aku..

~~nAzIrAh aShAr~~ berkata...

hehehe..pas tgk kat blog nadiah truz carik kat fb..tp da xd da post tue..

Afiq Din berkata...

haha..
aku da promote ko la...
hehe...

~~Sue eLLa~~ berkata...

fiq..yang tagged tu....ko kena copy paste aku nyer..then ko jwb...
so bila aku cakap "ko dah kena tagged"maksudnyer ko kena wat r soalan tu...hehe...tu bila dalam soalan tu cakap..nak tagged saper2..aku cakap anyone..so..saper2 leyh amek benda tu n jawab....

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes