6 Apr 2010

..Makan oH MakAn..

lame da aku xupdate blog n kan...
hurm..
ape nk tulis ea..
makan? makan? makan?
hari n memang mewah la aku makan...
nasi arab...
yeah!! even xbpe suke pon...
haha...
staff kat kompeni aku n memang xlh nk dipisahkan dgn makanan arab...
that's y HR manager da order nasi arab...
opening aku mkn roti ape ha?
cam capati pon ade, nan pon ade..
xkesah la.. sbb muslimah yg diberi pluang utk amek nasi dulu..
makan punye makan rase da kenyang la plak..
roti 2 aku mkn sekeping je kot...
tpi kuah@inti roti 2 xsedap la..
kacang kude yg di blend campur ngn myk zaiton..
utk lidah aku kureng la...
tdi aku kate kenyang kan...
tpi bile aku terpikirkan ayam yg besar especially wings ayam 2...
ahhhhh... amek je la budu...
aku amek la nasi sikit bgi cukup syarat...
part ayam feveret aku dpt aku sental ngn sup kambing...
wahhh...
kenyang dol...
tpi, lpas je mkn daging kambing 2...
mule la pening2...
aku xske n..
darah tinggi aku nk naik la nih...
ish2...
xpe la... len kali kawal mkn..
hehe..
selesai sudah utk kali ini...
next time lak..
wasalam...



0 shout!!!:

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes