29 Jul 2010

tq ERMA

a

salam semua...
aku bru je dpt award dri erma 
tq2..
cam biase la, msti ade soklan nk kne jwb kan3...
1.dimanakah anda slalu BW?
slalunye aku akan tgk sume blog yg aku follow..
klu ade citer baru aku akn post komen kat shoutmix xpon post kat komen die la...
klu kat blog aku ade visitors baru pon aku akan bw kat dorgnyer blog gak...
2.knpe anda ske b'bw?
dgn bw nie aku blh dpt info terbaru...
lgipon blh la tambah member xpon follower...

3.ape yg anda dpt klu bw?
-aku dpt info..
-tlg klik2 dorgnyer iklan(harap2 korang pon klik akunyer. haha)
-kawan2 baru..

4.mcm mane perasaan org yg diblogwalking anda?
2 kne tye dorg la...
aku mne tau..
juz harap dorg ok n hepy slalu...

5.tagged 5 rakan anda



0 shout!!!:

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes