3 Feb 2011

Apa yg kau CARI?

as salam all blogger...
belek2 acc nuffnang aku, aku pon g la kat keyword...
tup tap tup tap....
tu ha...


ape tuh?
hahaha... 'nk kuat barang'?
mcm mane la boleh sesat sampai kat page aku nih...
maybe sbb aku penah wat entri ni (klik sini)...
tpi yg paling rmi sesat mencari kisah di mesir...
alhamdulillah, masih ade yg prihatin dgn keadaan rakyat malaysia di sane...
moga baik2 hendaknye....
orait, dah selesai update...
now time tuk bw...
sekian :)



3 shout!!!:

iday berkata...

sekarg ni semua nak taw pasal kat mesir tu,,
btw,yang kes rogol tu tak betol sebab duta besar malaysia kat sana yg sahkan sendiri.,,

maria_m0hamadiah berkata...

ape kebenda kuat barang tuh? hahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

amin, moga mereka semua selamat sampai ke tanah air . dh ramai yg balik. alhamdulillah, ada yg persendirian dan ada yg melalui pemerintah.

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes