4 Ogo 2011

Title Baru La Plak...

as salam all blogger...
ade rase pape yg pelik x kat blog aku???

haih... xde ape nk tulis punye pasal, bende kecik n aku nk hebohkan plak kan...
da lme sebenarnye aku nk cari mase yg sesuai...
mungkin n la masenye yg sesuai tuk tukar...
aku da tukar title baru tuk blog aku n...
dlunye dikenali sbg 'aku bukan aku'...

bak kate kumpulan sepah, barang yg lme jgn dikenang...
sbb tu la aku tukar yg baru...
ade la peristiwa di sebalik title tu...


n title yg lme...
klik la tuk pembesaran...

n yg baru plak...
so, wpon title baru budusodap xpenah lupekan korang wahai si blogger...
xkire yg folo ataupon x...
blog n akan terus hidup kerana korang...
sekian dlu...

*perasan x aku da setahun xde header... hahaha






   

10 shout!!!:

.: iEyLa :. berkata...

aku nak kate ape??
hikhik..cam comey je..huhu

Afiq Din berkata...

haha... tu yg terlintas...

abah khalisha berkata...

usah dikenang

Hana teen top berkata...

den nok kato apo ?:D

Leena berkata...

haha..barang yg lama jgn dikenang

AnneRaini berkata...

tukat tittle baru cam tukar baju raya baru..nak rayakan..hehe

scha fiqah berkata...

aku nak kata ape?? kata je ape2 pown..hehe..:)

ILA HonEyBuNNy berkata...

xtau nak kata apa neh..

camna lak tu?heheh...apa2 pun boleh kat erk?heheh

wan azie berkata...

hahaha...slmt berblog la....

amir aizat berkata...

nice jer! haha

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes