29 Apr 2011

Highway Racing...

as salam all blogger...
gempak x tajuk tuh...
wallaaaaa...

dlm perjalanan pulang ke rumah yg dah dekat 3 bulan aku xbalik, 
ditambah dgn hujan seawal pgi yg dingin....
aku lalu la highway plus... malas nk lalu guthrie time balik bukit beruntung....
menghala ke ipoh tu punyer la byk lori2 besar...
sumenye mcm nk race bawak...
pttnye kan blh bawak 80km/h je kat highway...
bertimbang rase la sikit kat pemandu2 len...
aku n lagi la, rider aje...
mau kne rempuh tdi..
xcukop lgi ke insiden2 yg byk berlaku sbb driver2 lori nih...

tdi pon aku nmpk ade lori yg tayar die pecah... 
naseb bek la lori tu dah kat tepi, bantai pecah kat tgh2 highway...
lgipon hujan tdi, jln licin...
bile lori yg muatannye lgi berat dari kete n of course moto, kompom la inersia die tinggi klu bawak laju2...
nk brek amek mase kan...
jdi, bertimbang rase la sikit kat pengguna lain ye...
aku klu bawak kete, paling aku cuak dok kat blkg lori...
mcm2 aku pikir...

k lah, malas nk membebel lgi...
paham2 la ye...
sekian dulu...


9 shout!!!:

fadh leyanie berkata...

entry yang mncemaskan,nak2 lagi bila lori2 besar merempit..wuhh

Afiq Din berkata...

fadh: tu la... sabo je la..

dyea irdina berkata...

nk buat camner ini la nasib pembawak moto di higway..pepun sentiasa la berhati2 k

Aida Omar berkata...

hui..seram baca entri nie bila mengenang kan motor dgn lori nie..take care ea. alhamdulillah selamat sampai :)

Afiq Din berkata...

dyea: insyaallah... tq..

aida: tq ya

cik anum berkata...

ish3, nasib baik smpai gak rumah kan. ehee ~

Afiq Din berkata...

anum: tu la...

apik pehe berkata...

itu laaa..jadi rider ni mata kena liar..huhu..macam apik rider dari klate ke pahang aritu..terlepas pandang sikit jer..terus eksiden..naseb bek kete xder kt belakang..isk3..

cik anum berkata...

wahh sukee video ttg rumput tuh. ehee :)

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes