5 Apr 2011

Same ke?? Ku Menunggu ngn Ku Merindu

as salam all blogger...
terngiang2 lagu si cantik molek rossa yg tajuknye 'KU MENUNGGU'...
tpi, klu dihayati btol2, ade iras2 lagu 'KU MERINDU' yg dinyanyikan si ella ngn shah..
korg test ar dgr btol2...
cume yg jdi persoalan bagi aku ialah adekah komposer lagu tu same???
lagu malaysia kan...
klu dari sudut positif aku rase muzik2 dari negare kite sudah diterima baik oleh negare seberang... hohoho..

ini die lirik lagu 'KU MENUNGGU' 

ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
takkan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu disini untuk menunggumu
cinta itu,
ku berharap kau kelak cintai aku
saat kau tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintai aku
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu
datang padaku
ku tahu kelak kau datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku kan selalu setia untuk menunggumu




ini plak lirik lagu 'KU MERINDU'

Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu
Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku 
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku
Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu
Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu




So, ape komen korang ???





6 shout!!!:

ReiKo91 berkata...

mmg sma pon..
dgr muzik pon dh tau

Gadis Kurma berkata...

due2 kite suka lahhhhh...
hehehhehe

missdora berkata...

lagu ni mmg best gilaa, mendalam maksud dia.. :)

nelly berkata...

lirik lain , rentak sama ^^

nelly berkata...

btw , dua2 sedap ..^^

nusrah berkata...

aah..memg sama..
walaupun sy ngok ngek bab2 lagu nih, tp ble dgr lagu si rossa tu, terus teringat lagu ella.
dah ckp ngan mmber, tp dy ckp tu lagu rossa n tak sme lgsg ngan lagu ella, rossa tak ciplak.
entahlah..

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes