2 Ogo 2012

Good Vs Bad

as salam all blogger...
bertemu kite kembali...


nk berbicara soal good and bad...
apa ada pada good ye?
dan apa ada pada bad?


pada pendapat aku, setiap yg good tu pasti ade bad nye wpon sikit...
sama la pada bad, mesti ade good nye walau pon sikit...


tapi keje2 good n klu ditangguhkan lame2 mesti kite xbuat kan...
so, baiklah kirenye dipercepatkan keje2 good n...
same goes to bad, klu tangguhkan lame2 xjdi la nmpknye...
tpi, xlah same dgn good... jgn kite cepatkan...
lambat2kn lah...


sume pilihan di tangan kite kan...


contohlah kate kite nk kemas rumah, bile ade mase asyik nk tangguh je...
lme2 kite jadi malas then xkemas la rumah tu...


so, pilihan di tangan anda...
tpi n bukan pilihan raya tau...
pilihan yg mana MAHMUDAH ataupon MAZMUMAH...


pict dari google...




pilihlah ye...


sekian...











5 shout!!!:

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum afiq.

Bila ko bagi contoh kemas rumah..terasa patik,keh3.

Skrg jugak aku ngemas bilik aku >_<

Buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sesekali..skrg boleh tukar, buat baik cepat2kan, buat jahat lambat2kan ^_^

#macam pelik je komen aku,hahahah

Afiq Din berkata...

haha... yg baik kite share yg buruk kite jdikan pengjaran...
kemas bilik cpt2

missha berkata...

nak pilih goood :)

buatbest berkata...

mesti la yg elok2 je..hehe

Afiq Din berkata...

to misha and buatbest :
thats goodssssss

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes