3 Mac 2010

PerGINyA 'O' Ku...


2 march 10..
hari n company tpt aku praktikal ada anjurkan kempen derma darah..
so, that day ramai yg derma...
bos2 besar pon join skali..
aku ingat xdapat sambutan..
tgk2 sampai ade staff company lain pon join...
1st skali sume penderma kene isi borang..
aku x terlepas untuk isi skali...
then, kat tpt pemeriksaan 2..
doc pon tye la aku soklan..
doc: adik sehat ari n? 
aku: sehat je.. xde hal..
doc: makan ape pg tdi?
aku: bihun ngan nasi ayam gulai(dlm hati byak siot aku makan... haha.. nek la berat aku)
doc: smlm tido kol bpe dik?
aku: kol 1..
doc: bgun?
aku: kol 6.30..
doc 2 pon check la berat ngn jenis darah aku..
then bila da check, darahku jenis 'O'..
penderma universal..
pas2 pegi lak check tekanan darah...
doc: ni 1st time ke dik nk derma?
aku: ni second time medical checkup tuk derma.. dulu penah kntoi..
doc: sbb ape?
aku: dulu darah tgi doc.. tpi ari n klu lpas nk derma la..
doc: ok2.. adik n student ke?
aku: yup..
doc: lpas n g kat doc sblh ye tuk register..
aku pon g la..
doc n cun sikit,.. baru smgat nk derma.. haha..
pas abes register aku pon kne la tgu giliran cam org len tuk derma..
sampai turn aku mengalirlah darah 'O'ku ke dlm beg 2..
laju siot...
haha..
pas derma xsempat2 aku nk tgu doc 2 soh bgun..
aku da bgn ngn sorang staff n name ijat...
cepat2, makanan menunggu..
aku amek la biskut ngn roti...
100plus 2 tin ngn air soya 1 kotak...
jadi la..
dan itulah kesudahannya..
PerGinya 'O' ku...
wawawawa~~~

0 shout!!!:

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes