28 Ogo 2010

Aku X Suke...

salam semua...
ntah nape tetibe tgn nie nk menulis lgi...
smlm dah tulis da... tpi hai soh tulis lagi...
aku xsuke btol bile
-aku kne tipu ngn org yg aku percaya...
bkn aku je, korang pon mesti xsuke kan...
yela, mane la kite suke org yg menipu...
lgi2, klu melibatkn benda2 yg penting xkire dlm hidup, plajaran or mase dpn kite...
sakit hati kot... 

-org wat sepah brg aku...
kite n klu nk pinjam brg org jga la mcm brg sendiri...
mmg la bile kite dpt benda free kite rase xpyh nk hargai...
klu bli ngn titik peluh sendiri bru la tau nk menghargai...
jgn sampai satu mase nti org akn anggap kite ni juz perosak...
-jnji tpi xtunai...
ckp n janji adalah benda yg lain...
penah dgr x pepatah yg mgatakan lembu berpegang pda talinya n manusia berpegang pada janjinye...
so, lbh baik jika kite mengurangkan janji itu kerana akan terbit harapan kpd org yg dijanjikan...
btol x?
 pict dari google..
mesti hidup kite pon colourfull klu kite sendiri menepati jnji...

dah2, ape aku merepek nie...
k la, chow dulu ya...
salam..



   

0 shout!!!:

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes