4 Ogo 2010

award aku yg ke 3... hehe


salam lagi semua...
hari n nk post pasal award... aku dpt award dri bella..
cm biase la...
mst ade soklan nk kne jwb... hehe
1.Say thanx kat orang yang sudi tag tu..jangan lupe link kan sekali yer
- tq bella bg award n... hehe.. blog u pon intresting gak...
2.Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olalala tropika! fantastic bola bola! yaa reba ya rebba! hehehe..

3.Kene bagitau insan-insan yang bertuah kat atas ni menerusi chatbox dorang.
dun worry, lpas publish aku trus gtau...
4. Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri
- aku xnk blh x??? korang pikir sendiri la ye... haha

2 shout!!!:

Bella Isabella berkata...

u r welcome en.afiq...

Afiq Din berkata...

yup2...

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes