13 Ogo 2010

Puase Seronok atau Seronok Puase...

salam semua...
aku kembali lagi tuk menulis...
actually tajuk ni aku dpt kat tv9 dekat dihati...
juz nk share la sikit2...
kite sume nie PUASE SERONOK KE SERONOK PUASE di bln ramadahn nie?


...PUASE SERONOK...
-yela, bile cakap pasal seronok nie mcm2 la bende yg kite wat rase sonok..
-sonok mestila melibatkan enjoy...
-da xblh nk karok da pose nie, xleh nk lepak2 n mcm2 lgi la...
-tpi, jgn la anggap bln ramadhan nie juz puase seronok je... sbb seronok nie kite blh kawal...


...SERONOK PUASE...
-bulan ramadhan nie la masenye kite kumpul amal sebaik yg blh... bkn la bulan lain xblh nk kumpul amal.. juz bln nie pintu nerake ditutup serapat-rapatnye n dibuka pintu syurga seluas-luasnye...
-bile pose plak, kite akan rase seronok bile menunggu kehadiran waktu magrib.. yelah, time nk buka la katekan...
-ade bazar lgi 2... pilih je pe nk mkn... tpi jgn la sampai membazir plak...




so, pe pendapat korang dgn sonok pose and pose sonok..
nilai la sendiri ye...
aku nk ingatkan diri aku n diri korang gak tuk beramal sebaiknye di bulan yg mulia nie...
wasalam...




4 shout!!!:

AesyaZealous berkata...

membeli juadah perpada2. nnt membazir kan?

Nur Erma Suzieaty berkata...

puasa seronok sebab ley kuruskan badan yang da gemuk ni.

seronok puasa sbb mase ni la nak kumpul pahala, memohon keampunan..

heheheheh~

Idalara berkata...

Seronok sgt puasa..
sebab masa ni lah nak buat amal ibadat lebih2...

Afiq Din berkata...

aesya: yup2.. btol gak 2.. ade 30 hari bazar kan.. so, blh la pilih ikut giliran juadah ape yg nk dmKn.. bru xrase membazir..

erma: cm2 ea erma... semoga dipermudahkan... amin

idalara: insyaallah.. bersama-sama la kite bramal ye...

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes