29 Mei 2011

Filem 'Kongsi' xla Best Mane...

as salam all blogger...
bosan2 intersesi kite p layan movie KONGSI...

 sumber : google

kire post kali n mcm review film la nmpknye...
aku tau aku n lmbat dri korang2 yg da tgk film nih...

maybe lakonan SAM tu yg membuatkan you all nk g tgk citer n...
jalan cerita yg kurang menarik wpon director die si Farid Kamil kate film n lgi baik dri V3 dlu...
ade lawak yg rasenye di recyle cm taiko Cina tu terjatuh time nk wat meeting taiko2 malaysia...
lawak tu nmpk xmenjadi...
lgi 1, time dorg taiko2 ditahan polis...
taiko Cina nk tiru pak piee tdo, tpi bgi aku lgsung xjdi...

walau bagaimana pon, kire tahniah la Farid Kamil dh pon siapkan film n...
cuma aku xrasa die n director yg tinggi levelnye...
maybe perlukan masa...
contoh pengarah muda yg aku respect jln citer utk film2 yg die direct ialah Shamsul Yusof...
tpi, aku rase die patut fokus jdi director tuk film die...
bru lgi berkualiti.. klu die pon jdi hero... hurmmm... ntah la...
korang pikir2 la sendiri...

sekian dulu... wasalam...

*xsabar nk tunggu KL Gengster kuar nih




5 shout!!!:

CikYana(",) berkata...

Yeke xbest mne?
Ala bru nk tgk next week

Semangat nak p Kuantan
Ngeee..so cite pe yg best?

Afiq Din berkata...

hehe... citer pe ye? trasformers lmbt lg nk kuar

Unknown berkata...

ohh ta seronok ahh..tunggu kuar astro 1st je lah macam tuh :D

Bie berkata...

ahahah.. cite ni memang ok. ut jalan cerita yang macam haprak..! siapa yg punya skrip ni?

najihah sahami berkata...

yep..mish pun baru tgk semalam yg mmber download. xbest pun. jalan citer ntah pape je. adeh.

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes