24 Mei 2011

Giliran Maxis Pulakkkk

as salam all blogger...
anda sume tenang x bile harga barang banyak naik sejak akhir2 nih...
gule, minyak n macam2 lagi termasuk la gas memasak...
kesian la mak aku... mcm mne nk masak byk2 nanti....
dah2... kite teruskan ngn entri aku nih...

ape kne ngn maxis n kenaikan harga???

utk pengetahuan korang, aku n dlm pakej Youth Club...
kire cm pakej tuk Maxis la...
tgh hari tadi aku dpt mesej yg berbunyi

"5 sms pertama setiap hari (Maxis-Maxis) akan dicaj pada 2sen/sms bermula dari 08/06/11. Sms selanjutnya hanya pada 1sen/sms(Maxis-Maxis)"

uwaaaaa.... maxis pon mengalami kenaikan harga...
mmg la nek 1sen tu xbyk sgt...
tpi, lame2 akan semakin meningkat caj yg dikenakan kat kite n sbg pengguna...

tolongggggggggggggggg

*satu-satu naik... lame2 boleh bankrupt aku sblm nk dpt keje




5 shout!!!:

Niena Muhammad berkata...

oMakkkkk... den tak relo!

Unknown berkata...

hahaha...jgn la berjangkit kat celcom pulak

Afiq Din berkata...

shop : nk wat cm ne... bkn kuase kite

apik : doa2 la ye... aku pon cm nk fully pki celcom plak rasenyer

Unknown berkata...

ermm maxis je kan..

tikin berkata...

huuu..bru j plan nk gne mxis..xjd da la nk gne..huhuhuhu

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes