6 Mei 2011

Aku Kejap Bile???

as salam all blogger...
selepas entri panas pasal Guy VS Gurl yg lpas, today nk share bende lain la plak ye...
entri lpas rmi jugak la yg bagi respon...
lagi2 pasal rambut yg mengerikan n pasal timing...
ade yg setuju n ade yg x...
name pon pendapat kan....
so, kite terima dgn hati yg terbuke keyh...

ape yg kejap pasal entri nih???
kat sini aku nk gtau korang la aku kejap di blog korang mase mane...


1. ade lagu yg xblh nk pause
-yg n paling utama sbb mmg slalu mengganggu aku la time bw... bayangkan aku tgh dgr lagu gune WMP then bercampur dgn lagu dari blog2 korang... huish, xmcm dangdut campur rock nanti jadinye... xsalah nk pasang lagu kat blog... tpi bagi aku la, readykn la button pause or stop... aku dulu pon pasang gak lagu kat blog n... tpi kdg2 aku pon terganggu... so, amek tindakan drastik trus buang... hehe...






2. bile folo aku mcm xikhlas
-reason n agak sensitif sikit sbnarnye... xsalah kn klu folo secara ikhlas... die jdi xikhlas bile ade yg ckp 'follow me then i will follow u back'... ape benda mcm nih... nk kne aku follow dlu bru nk follow balik... klu mcm n seolah-olah nk meramaikan follower je la... tpi yg nk membacenye kire xde la... aku klu blog tu menarik n sedap dibace, insyaallah... korang xpayah nk gtau... aku akan follow...








3. entry panjang sgt
-sape yg tulis entry panjang sggggtttttttt nih??? pasal entry bkn la hak aku nk kecoh2 kan... korang punyer idea... so, mmg korang akan share la kan... tpi untuk aku, entry yg terlalu panjang kdg2 wat aku bosan... bkn la aku tgk je entry pnjg trus klik pangkah... maybe aku akan bace, tpi kompom xbace abes la... entry yg ringkas n penuh informasi lgi buatkan aku minat nk bace... sbb bkn keje aku blogging 24jam... ade keje lain nk wat gak..








4. padat sgt blog tuh
- design blog mmg hak kekal tuan blog kan... tpi klu padat sgt pon sakit mate nk memandangnyer... blog yg simple akan bagi suasane yg tenang bgi pembace... yg n xmo la citer panjang2... klu dah no 4 tu, kire xpenting sgt..


n yg last skali





5. klu aku bz
- waaaaaa.... adat la kite n student kan... kadang2 xmenyempat nk balas singgahan... kadang2 internet punyer pasal n mcm2 lagi la...




ok, sekian dulu...
sebarang ulasan sile komen ye...
wasalam







11 shout!!!:

ucu keyna berkata...

waaaaaaa..
terase3..
hehe..
tp xpe..
ana dlm proses nk modify blog..
sile bg idea :)

Afiq Din berkata...

yg len dah ok... bab lagu je

NurAfiqahMohdGhazali berkata...

a ah yg no 2 tu pon tak suka jgk :P

Liena Cutez berkata...

akhirnye...at last !!! jumpe jgk tmpat nak komen. kat atas rupenyer. hehe :P
oh ye, btw, sye skong dgn entry ni ! lg2 blogger baru2 ni. n one more, diorg suka tules perkataan ntah ape "gax,kiteww,sukeww," n ntah ape2 lg. annoying. susah nk bace.

Afiq Din berkata...

pikah : yg tu mmg rmi...

Afiq Din berkata...

liena : hehe... gaye penulisan ikut la... ade blogger blh trime ade yg x... btw, thanks ya komen

Unknown berkata...

hehehe...kalo tenet laju..boleh kisah lagi dengan lagu tu..hehehe...

tapi kalo tenet ciput...adehhh

mira berkata...

Assalamualaikum..
setuju jga. bnyk lagi yg kena perbaiki.
lpas ney buat segmen review blog plak :)

NURUL NAJWA berkata...

lagu sudah delet!! yeahh!! ahaha :D

Tanpa Nama berkata...

sokong ngn point no 1 & 2 tu..pening seh dgr lagu mcm2.. cpt je nak klik button pangkah

Xyz berkata...

betul3. menyampah dengan lagu. huhu

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes