11 Mei 2011

Setel Suda Utk Sem Nih...

as salam all blogger...
ape khabar??? harap sihat2 la ye...
sory la dlm 3-4 hari yg lpas mmg aku xBW sgt...
sbb ade 1 paper yg aku cuak sgt2...
FIZIK!!!
dlm cuak2 pon sempat lgi dok melayan EPL bile Chelsea jmpe MU ahad lpas...
hehehe...

wpon kalah, aku terima je la...
si APIKPEHE n mesti la suke sbb team die menang kan...

nk dijadikan cerita, tamatlah semester aku yg ke-3 untuk degree nih...
paper smlm yg last... pgi, tpi hari n baru aku balik sbb aku kne g sesi kaunseling...
dgr je kaunseling jgn la ckp aku n bermasalah ok...

aku kne g kaunseling disebabkan kes SAMAN nih...
hehehe...
so, bgi mengelakkan dari dikenakan kompaun minimum RM50, baik aku g je...
maximum xtau la sbb aku wat 3 kesalahan...
so, kire aku berjaya la atasi kemalasan dari xg kaunseling...
sampai kat rumah tepat pukol 2 ptg tdi, maka setel suda untuk sem nih...

sem dpn akan dimulakan dgn azam baru la harapnye...
tpi, aku amek intersesi...
so, senin dpn da ade class balik...
pape pon, gunakan masa cuti dgn baik ye semua...
sekian, wasalam....




2 shout!!!:

Eddy Ahmad berkata...

yeeeaaaaa mU terbaikk :D

Afiq Din berkata...

season dpn kite tguuu

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes