5 Sep 2010

Bebaskah Kite Bersuara d Negara Sendiri???

salam semua...
tgk tajuk da tau kan ape yg aku nk tulis hari nie...
bebas???
bebas???
bebas???

bebas ke kite nk bersuare kat malaysia nie???
slalunyer bile kite tgk tb, bace paper, dgr radio mst sebelah pihak jer yg akan diberi pluang yg lebih tuk bersuara...
so, cm ne sblh pihak lagi nk bersuara...
mmg btol nk bebas 100% mmg la xblh...
tpi xsalah nk bersuara bagi memperbetulkan kesalahan sebelah pihak...
jdi, kne la bekerjasama tuk dpt meningkatkan kepercayaan semua pihak...
korang tgk je la akbar utusan yg kadang2 diragui kesahihannye...
aku pon xnk ckp lebey..
tepuk dada tye selera...
sekian, wasalam...
  pict mcm biase la.. dri pak cik google

piece malaysia...


5 shout!!!:

miszAM berkata...

ape yang kite tengok baik tak semestinye baik, dan ape yang kite tengok jahat tak semestinye jahat..

Afiq Din berkata...

yup btol 2..
kite kdg2 tertipu d sebalik kebenaran...
zaman skg nie yg btol pon blh jdi salah...

Tomato Gurl's Life berkata...

suratkhabar skang bukan banyak betul pun..nampak sangat berat sebelah...kalau betul2 adil mesti keluarkan pendapat dari kedua2 pihak..huhu..

Afiq Din berkata...

yup..
klu xde badan bebas mmg payah...
yg berkuase je yg blh wat keputusan..
so, d mne keadilannyer nti

eyna_chan berkata...

Salam

Malaysia je negara yg cmni
xleh nk brsuara
trbisik sket kne tgkap
sgt lawak negaraku ini...=P

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes