20 Sep 2010

Ditemukan atau Dipertemukan Jodoh...

salam semua...
bermain-main di fikiran aku tentang jodoh nie...
adakah kite nie ditemukan atau pon dipertemukan jodoh???
confuse??? hehe
ape beze ye...

ditemukan jodoh
-membayangkan yg adakah kite ni nk pilih sendiri ke ataupon org yg pilihkan..
-mak ayah pilih??? satu lagi persoalan...

dipertemukan jodoh
-yg ni plak cm ne ye??? dipertemukan jodoh oleh Allah...
-kadang2 kite n dok penat2 plan klu da xde jodoh pon payah kan...

e
eh, terkeluar plak couple band... haha

so, ape pendapat korang???






8 shout!!!:

zirconia berkata...

semoga dipertemukan jodoh yg baik =)

amira berkata...

hurm..mira mak ayah carikan..
malas nak berkasih sayang dengan tak halal ni..
banyak benda nak kena jaga

EiQa berkata...

tgu sajalah kn better..dr asik kecewa..kdng2 bl tgk psgn yg bhgia,tertanya2..bl lah aku akn dpt mcm 2..

Afiq Din berkata...

zirconia: insyaallah.. amin...
amira: hak masing2.. moga berbahgia ye mira
eiqa: jgn sedey2... hidup ttp kne teruskan.. mybe ade yg lbh baik dri sblm nie..

zuhanismohamed berkata...

aah ek..ade beza ke dipertemukan jodoh dengan ditemukan jodoh..isk

Afiq Din berkata...

2 la... sy pon xpasti..
2 yang nk mintak pendapat

♥ Funna ♥ berkata...

lau aku, aku mohon dipertemukan jodoh xmau diketemukan jodoh..hahaha..aku xtau la pe beza nye..mcm sama pun de..hmmmm jd konpius la plak..aishhh...

Afiq Din berkata...

konpius???
xpe2... ko pikir2kan la mane yg terbaik utk ko...

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes