20 Jan 2011

Berikan Aku...

ya ALLAH...
berikan aku CINTA...
cinta padaMU...
cinta pada ilmu MU...
cinta pada rasulku...
cinta pada kedua org tuaku...
cinta pada adik-beradikku...
cinta pada guru-guruku...
dan cinta pada hambaMU...

kerana cinta yg engkau berikan ya ALLAH
aku kenal penciptaku,
aku kenal rasulku,
akan bahagia keluargaku...

aku rasa kosong tanpa CINTA...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku kembali all blogger...
yg kat atas n terdetik je nk tulis...
hehe... sekadar ekpressi...
sume sehat2? moga baik2 saja ye...
sem n aku byk main la... cm ne nih?
huuhuu... kne berubah la dri skg...
kang last2 minit abes la aku...
xtau la nk tulis pe...
pada yg bw, slmt bw...
pada yg makan, slmt makan...
sekian dulu ya...











5 shout!!!:

Fariehan Ibrahim berkata...

wahhh, tu diaaa,
terbaek! insyaAllah, sama2 mndpt cinta Dia. =)

budak comel nie still comel, lbh comel dri biasa.
hueh3x =PP

Aina Rieqa berkata...

huhuhuhuhu..

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

yezzaaaaaa..sy baik2 shaja, alhamdulillah. sudh makan:) harap anda juga baik2 okey:)

Asfan Ash berkata...

selamat kembali!

Afiq Din berkata...

hehe... tq sume

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes