7 Jul 2011

Btol Ke 8 & 9 Julai n FB n Twitter xblh Bukak???

as salam all blogger...

adakah anda sume ketagih pada laman sosial FB n Twitter???
anda perlu risau la kan...

aku dpt info yg mengatakan pada 8 dan 9 JULY 2011 yakni esok n lusa laman sosial tu xblh nk bukak...
kat malaysia la...
nk tau blh ke (sini) 
pelik la aku...
npe la nk sekat2... SKMM da sekat beberapa laman2 web.. 
n nk sekat lagi.. even 2 hari, tetap akan menimbulkn rasa xpuas hati kan...
xcukup ngn jalan-jalan di KL bakal tutup, pengangkutan awam yg diubah destinasi akhir...
haish...
tulis lebih2 kang susah...
korang paham2 je la ye...
sekian dlu...







8 shout!!!:

laskar pelangi berkata...

wooooo! bosannya kalau takleh bukak fb =|

Unknown berkata...

haaa?? alaaaaa..

nurfatiha blacky berkata...

xkesahh la. penat dah dgr berita cmnie. haha

Afiq Din berkata...

pelangi : kuasa bkn d tgn kite...

Afiq Din berkata...

syrup : tuuuuu laaaaaaa

fatiha: bkn penat je... tpi menyusahkan

a.samad jaafar berkata...

baru tahu..isk.. lambat lagi aku nih.. ngape suka sgt menyusahkan rakyat ? tak paham aku..

Tanpa Nama berkata...

yo yo o je. kalo ttup pon x pe je. ngee. tp blog jgn la. haha

najihah sahami berkata...

alahai...kalau gitu jom berfriendster la..haha

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes