30 Jul 2011

Jom Makan Durian

as salam all blogger...
ape aktiviti hari n???

alhamdulillah, syukur ke atas ilahi...
knp???
hari n aku g program jom mkn durian...
sedap wooooo...
program n berlangsung btol2 dkt Medan Selera Bandar Utama Batang Kali...


 n je banner yg sempat aku amek... 
adik tu nk masuk, tpi kelam-kabut la aku amek pict..
tu pon xpenuh banner tu...

dkt sini mmg kosong...
tpi, dkt bawah pokok ramai org dok jamu selera...
moga program mcm n lebih byk dianjurkan...
nk tau pasal blackberry playbook???
tekan sini

*fuhhhh... puas mkn durian sebelum nk pose nanti





8 shout!!!:

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata...

Wahhhhhhhhhhhhh musim durian ... kadang2 ikut time .. asal puase mst musim durian .. yam yammmmmmmmmmm

Afiq Din berkata...

yeke???
maybe musim raya musim durian...

Tanpa Nama berkata...

makan puas2 durian sebelom pose? ala tinggal sket nk buat bubur kacang hijau buh durian utk buke nanti. heeee

Afiq Din berkata...

program n ade syarat,....
durian xblh bawak balik... heheee

Hana teen top berkata...

hahahha..aku dah puas dah mkn durian kat sini......free plak tue

Unknown berkata...

bestnya ad progrm lg tu,huhu

Afiq Din berkata...

hana: kat sni mmg kne bayar... tpi klu rm5 tuk kebajikan xsalah kan... klu byk kat sane post sikit la kat aku sni

Afiq Din berkata...

aizat: rezeki la ade kat sni...

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes