17 Okt 2010

Cukup sekali kan!!

salam semua...
sudah agak lame gak la aku xpost pape kan...
xtau nk post ape plus bz ngn keje2 akhir sem...

what day is today?
today is sunday... (loghat aku time2 skola rendah dulu)

ok2, xnk la melalut ke lain... kite trus ke tajuk yg aku tulis...
cukup sekali je kan...
ape kaitan bnde aku nk tulis ngn tajuk nie..
ok, aku sbnarnye nk bercerita tentang kepercayaan...
senang kan bagi kite nk menghilangkan kepercayaan dari seseorang...
tpi mmg susah nk kekalkannya.. bayangkan la yg kite percaya sum1 2 bulat2 sampai ape yg die kate, die buat sume kite percaye.. then, die dpt musnahkan kepercayaan tu sekelip mate je klu2 kantoi dgn kite ape yg die tipu tu..
cukop skali kan...
cukup skali tuk musnahkan kepercayaan tu...
bkn la nk wujudkan prasaan buruk sangka, tpi ape nk wat...

kes2 kawan mkn kawan, gf makan bf, bf mkn gf...
dari sume nie blh je nk wat kesimpulan yg ade je nk amek kesempatan bile kite tgh senang..
dan pergi bile kite susah... 
sume nie dah jadi cam nila setitik yg jatuh kat susu sebelanga...
dh la, aku nie tetibe plak nk jiwa2...
haha... kite kne chill...
oke sume, chow chin chow....
meh aku bgi satu lagu... tpi xde kaitan pon ngn ape aku tulis nie...







4 shout!!!:

nur berkata...

memang.. dahla susah nak percaya kat org.. kalau dah percaya n kantoi.. sampai forever x caye lagi dah

Farah Diyana berkata...

percaya biar berpada
jgn terlalu percaya
tapi..kalau tak percaya..susah jgk kan? =|

najihah sahami berkata...

hurmmmtau xpe fiq..skali dh percya..pastu kena tipu...hohohoho..cukup r skali...hak2..baik kawan @ lawan...

Afiq Din berkata...

nur: 2 la.. yg lpas kne jadikan pngajaran
sonnet: 2 la.. dilemma gak nk caye or x..
mish: confuse2.. huhu

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes