3 Okt 2010

Online Best Friend Award...


salam semua..
aku kne setelkan tag yg diberi oleh cik wawa



 cam biase ade soklan yg kne dijawab...

Write 5 interesting facts about the person who gave u this award.
- cik wawa name die..
- suke karok nie.. sbb bnde palng penting ialah nic bgi die.. haha
- ske snap pic.. xcm aku.. payah nk amek gmbr sndiri.. hehe
- cite psal life die kat blog..
- xtau da nk ckp pe.. :P


Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
- kipas susah mati bgi chelsea.. yeah..
- aku suke men futsal even kaki bangku.. haha
- blog lgi syok dri fb skg nie...
- layan lagu2 yg funky2.. kat xfresh.fm.. band couple, the times memang syok..
- cube bergiat aktif tuk program kat u.. tpi, masih mencuba...
yg len xtau da.. korang la yg nilai aku ye...



Pick your most 10 deserving recipients and describe them
- erma - chill2 emosional sikit... haha
- kak suzie - akak yg nakal... slalu nyakat saye..
- sue - member dri skool lgik.. jage member2 die ngn baik
- cik tom - menang contest mkn.. hehe
- sarra - member baru dri blog..
- xila - baru die kate suke bunge tulip
- mariatul - blogger yg aku dpt rase ke'addict'kan die dlm dunia blog
- mimie - dak pipi merah kan3?
- nurhafiz - byk info blog die... idea mencurah-curah
- linda - upsi student... :)








7 shout!!!:

MsErma berkata...

hangin2~ hahaha.

Afiq Din berkata...

hehe... jgn mara... nti kne jual..

CIK TOM berkata...

tenkiu2 tag..nati cik tom buat ye..wah best je bunyi menang contest makan..huhu..tengs ye lupa nk bgth awk hadiah dah dapat n cantik :)

MsErma berkata...

mmg la kena jual. afiq yang kena jual t. huahua(gelak jahat)

Afiq Din berkata...

cik tom: hehe.. ucap tq kat mizTErra jugak
erma: hehe.. mahal... xblh beli..

MsErma berkata...

hoho nak tgk mahal mn..

Unknown berkata...

ehh mane tau xila suka tulip.....hahah btw tengs u beri much

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes