17 Okt 2010

Lagi dan Lagi dan Lagi...

salam semua...
hari nie baru berkesempatan nk menulis n menyetelkan award2 yg tertunggak...
haha
kali nie aku dpt lagik award dari oren limau


Jadi kene la menjawab soklan2 cepu emas..

1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
bile la nk abes sem nie... aku nk rest2 n tunggu konvo je...

2.Apakah nama samaran anda.
byk.. afiq, budu... yg len tu korang explore sendiri la ye

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
Mak, Abah, all my sibling n fren

4.Panggilan untuk  si dia?
dia 2 sape? cube gtau sikit...

5.Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
nk DSLR... lme da termimpi-mimpi...

6. Belog mana yang paling suka visit?
N subjektif... tpi byk blog yg aku BW mmg best... ade info2 terbaik..
 
7. Tag 15 org..
disebabkan dulu aku da tag, kali ni xyah tag la.. sape2 yg menyinggah sila amek ye...

****************************************************************************************
next award is
Anugerah Blogger Harapan...
wah, dah macam artis la plak...
award n diberi oleh cik wawa


ade sikit soklan yg mencabar minda aku nk kne jawab...

nape suke memori seorang pemuda?
aku baru je tgk2 blog die,.. xtau lgi la...

reaksi slps mendapat award ni?
sungguh xsangka.. macam nk melompat-lompat.. haha

sila passing award.
-cik mish
-mariatul
- sasa
-cik aeium

n je wat mase nie...
tq ya..




0 shout!!!:

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes