25 Okt 2010

Saya Bersalah, Maafkan Saya.. Huhu

salam semua...
SAYA BERSALAH, jadi maafkan saya ye...
emo d situ...
sengaja aku dok tulis cam nie...
sbenarnye paper final aku akan bermula sok...
jadi, mungkin aku akan kurang ber BW di blog korang ye...
jgn risau, aku xkn lpekan korang sume yg menjadikan blog ini terus hidup ye...
kepada yg akan amek final xkire la skola ke, universiti ke, kolej ke xkire...
gud luck... doaku bersama kalian...
tpi jgn lupe mintak restu parent, nie yg paling penting sbb doa mereka lgi bernilai dari segalanye..
utk blogger2 yg slalu menjengah ke blog nie, teruskan la ye..
cam cik mish , umar the blogger , kak suzie , nadia , dan suma la...
xlarat nk sebut... tunggu nti aku akan ber BW puas2... haha...
k la, sampai sini dulu...
wasalam




11 shout!!!:

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

god luck ! ! ! ! ! !
awk mmg bersalah pon ? ? ?
hee

najihah sahami berkata...

waa...sedih ni...tak tau nak maafkan afiq ke x..hehe....btw, gdlak ek..smoga tgn kiri mmbawa kejayaan..hehe....

suzie rahman berkata...

gud luck akak doa kn yer..4 flat! hihi insyaallah

Unknown berkata...

fiq..kiter same la..tp aku bizi projek..huhuhu..oll the best

WAHIDA ALIAS berkata...

gudluck afiq...

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

hye afiq:) how r u?? lama tak bw kan? haish, anyway, goodluck for ur exam.. do ur best k! takpe, ada masa kita keep in touchhh:)

CIK TOM berkata...

good luck afiq!!
buat yg terbaik ye ;)

missepafazwin berkata...

gud luck eh! :)

Fairuz Zainal berkata...

goodluck! :)

tot tot kecik berkata...

eh skang kn da abes..xupdate..??

cane study kt sini..?

Afiq Din berkata...

waaa sume... saya akan kembali...
nantikan ye...

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes