17 Dis 2010

Berubah-ubah kan...

as salam sume...
ape yg berubah-ubah tu?
juz for sharing la..
manusia ni sering je berubah-ubah kan... klu ke arah kebaikan xpe la...
tpi, cm ne klu ke arah kejahatan,..

ape la.. sbnarnye bkn tu yg aku nk cite...
aku nk cite pasal cita-cita kite dari kecik sampai ke besar...
mesti ade perubahan... aku assume je la...
sbb aku sendiri mengalami peristiwa misteri nih... haha


ok, stat dari skola rendah ye...
time darjah 1 sampai la darjah 6, aku n berhajat klu2 dpt jadi doktor besar nti...
almaklumla, time skola pki baju putih... jdi doktor pon pki bju putih..
so, xde la problem nk menyesuaikan diri dgn pakaian sedia ade kan3... hahah

now, kat skola menengah plak... yg n dri form 1 sampai form 3...
biase la bile tgk pembangunan dgn kereta2 yg laju...
teringin plak nk jdi driver F1... so, terkuburlah cita-cita nk jdi doktor tu...
tpi, korg tau la kan... kne melabur sikit dlm bidang ni...
yela, nk kne train men go-kart dlu, pas tu ade la selection yg kne g...
mcm2 la... so, aku drop je la cita-cita nih...

masuk je form 4 bermula la realiti kehidupan aku...
sbb dh nmpk la future tu sikit... nk jdi engineer ataupon dlm BM nye jurutera...
so, aku amek langkah awal register kat skola teknik... aku masuk teknik gombak...
abes je SPM, keje kejap la sementara menunggu result tu...
dpt je result, aku dh cuak plak.. result xcapai target...

so, aku sambung la course yg lari sikit bidang... aku dpt kos sains komputer...
tamat je diploma sambung plak matematik komputer...
sambungannye aku xtau la... korg tunggu je ape yg berlaku...

mmg manusia ni berubah-ubah kan...

*autopost ye.. sbb aku ade keje nk kne setelkan.. maybe 22.12.11 bru on9 balik...






 



0 shout!!!:

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes