22 Dis 2010

Boleh tak aku jadi model nih?

as salam all blogger...
gempak x tajuk tuh?
haha... model d sini bukan la bermaksud model dlm peragaan cam cik hanis zalikha ke, aeron aziz ke, sape2 la...
model kat sini bermaksud contoh ataupon ikutan...
 aku ni anak ke 2 dri 6 org...
tpi, aku abg sulong.. so, tanggung jawab tu byk gak la dari adik2 yg len...
blh ke aku jdi model tuk adik2 aku???

bab pelajaran dh kantoi dh... nk tunjuk gempak sikit kat adik2 supaye tercabar pon xblh...
result biase2 je...

bab life plak, xtau ape yg aku boleh banggakan...
tgk je la, xde ape yg spesel nk tunjuk...

bab fesyen plak, lagi la...
kompom2 hampeh... aku bkn la pandai nk bergaye bagai...

bab cakap ataupon berhujah...
yg n klu nk citer letup blh menang kot... tpi realitinye sekadar cite letup je la menang... haha

bab agama...
xde la pandai sgt... so, klu dorg tye ape nk jawab? kne la tye ustaz yg lebih arif...

so, kawan2....
boleh x aku jadi model nie??? 
warghhhhhhh








11 shout!!!:

Afiq Bukhari berkata...

boleh je..slow2 la naik :)

Afiq Din berkata...

insyaallah... amin...

Shaheila Malek berkata...

Boleh je, jaga adik2 tu... :)

KizZ berkata...

Boleh! boleh! anda boleh! Malaysia boleh!
heh!

Jom sini,
Bukan warewolf versi twilight?

♥-- emieysandra --♥ berkata...

mesti la boleh.dimana ade kemahuan di situ highway..:p

zuhanismohamed berkata...

boleh aje..mesti ada punya yg baik ni..hee

Afiq Din berkata...

shaheila : insyaallah...

kizz : yup2.. msia memang boleh...

Afiq Din berkata...

emiey : highway kne bayar tol.. cm ne tuh?

zuhanis: kne cari ape yg baik nih

fyna berkata...

bley2...

TunTeja berkata...

yakin boleh! hehehe :)

misz FaTiN berkata...

boleh.. jadilah anak yang soleh yg pandai menjaga hati ayah dan ibu... smoga kamu adik2 kamu akan mengikut jejak kamu.. ^_^

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes