4 Dis 2010

Penuh Bermakna...

as salam all blogger...
amacam rini? sehat2 kan...
today aku terase plak nk menulis...
korang pernah dgr nama OPICK x?

 sumber dari google

aku tersentuh plak bile terdengar lagu2 die..
okeh, aku citer la sikit pasal die nih...
ni sumber2 aku dpt pon dri tenet gak...
name sebenar die Aunur Rofiq Lil Firdaus n name glemer die OPICK...
Aku rase OPICK tu dipanggil sbb ade Rofiq kat name die...
dulu time mula2 aku tgk die n kat tv, die dlm 1 band...
ape name aku dh lpe la...

lagu2 die mmg penuh bererti bgi aku..
cth dlu ade lagu Alhamdulillah yg die nyanyi ngn sorg gurl Amanda namenye...
mmg sedap didengar...
lihatlah kekuasaan Allah...
dari penyanyi ala2 rock dlu trus berubah dgn lagu2 agama yg digunakan utk berdakwah...
latest lagu die yg aku dgr Rapuh...
klu dihayati lirik2nye mmg blh mengalir air mata...

semoga OPICK nie akan trus berdakwah dgn hasil2 karya die...
sekian dulu ye...
dgr la lagu die nie, semoga kite ke arah yg lebih baik pada masa akan dtg...
AMIN...







8 shout!!!:

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

opick penyanyi indonesia... beliau banyak menyampaikan dakwah dan pengajaran melalui lagunya. sy suka lagu2nya... u better listen to the theme song of manohara drama, feat with amanda!! seriously boleh menjatuhkan air mata!

salam ziarah di sini afiq:)

emieysandra berkata...

suke lagu rapuh ni,
betoi..lagu opick penuh makna ;)

Afiq Din berkata...

fifi : fifi pon ske lagu opick? sy xtau pon manohara tu ade blakon drama... tpi lagu opick ni mmg best.. satu rindu yg die nyanyi pon blh nages..

emiey : yup.. mmg penuh makna.. blh jdi pedoman tuk kite sume..

incik berkata...

suka lagu opick-tombo ati..=)

Unknown berkata...

huhu..lagu baru ker?naper otak aku x update..huhu

Nik Iman berkata...

yup.lagu dy mmg best! sayuuu je.. huhu

CIK TOM berkata...

cik tom xpernah dgr n xkenal artis ni...hehe..tp thanks bgth..pasni nak try upload la lagu ni..

Afiq Din berkata...

incik : lgu tombo ati tu xdgr lgi... insyaallah nti...

apik : xde la baru sgt.. sdg2 je..

iman : totally agree...

cik tom : oke.. kompom layannnn

Related Posts with Thumbnails
 

aKu nAk KaTe ApE © 2010

PSD to Blogger Templates by OOruc & PSDTheme by PSDThemes